Problemy z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do Klienta w 1 z kluczowych przychodowo procesów.
Brak standardu realizacji prac („każdy robi po swojemu, tak jak umie”).
Konieczność pamiętania o zadaniach do wykonania i brak jasnej ścieżki postępowania powodującej wzrastającą ilość błędów i problemów wewnętrznych (np. brak zafakturowania prac) i zewnętrznych (brak lub niejasna komunikacja do Klienta).
Brak „twardych” mierników obrazujących liczbowo występujące problemy.
Przeszkolenie pracowników zaangażowanych w proces z praktycznych podstaw lean management (mapowanie, mierzenie i standaryzacja procesów.
Mapowanie i optymalizacja całego procesu dostarczania wartości dla Klienta dla wybranej grupy usług (kluczowe przychodowo).
Wypracowanie praktycznych i prostych standardów, zakresów odpowiedzialności w procesie oraz zasad kończenia i komunikowania etapów prac.
Odwzorowanie przebiegu procesu w narzędziu do zarządzania projektami i zadaniami (Monday).