1 minuta czytania
Opublikowano: 3 listopada 2022

Popraw swoje błędy zanim staną się Twoimi nawykami.

Wojciech Suda

Nie było za życia mojego pokolenia wydarzenia, które by spowodowało u tak dużej liczby organizacji z tak różnych branż tak duże i szybkie zmiany. 

Jak obserwuję ostatnio firmy i rozmawiam z przedsiębiorcami i managerami to widzę, że tym bardziej aktualne staje się to co powiedział James Clear i budowanie dobrych nawyków w nowej rzeczywistości. "Practice" niekoniecznie "makes perfect". Ale "practice" na pewno "makes permanent". Co to oznacza: 

✔ Same narzędzia (niestety) nie wystarczą. To, że dasz komuś młotek nie spowoduje automatycznie, że stanie się rzeźbiarzem. Musisz go do tego przygotować. 

✔Mądrze opracowane procesy są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Ze względu na zachowanie powtarzalnej jakości, realizację na czas i optymalne wykorzystanie zasobów. Czy stać Cię na to, by każdy pracował „po swojemu”? 

✔Żeby proces dobrze działał to potrzebne jest monitorowanie go i modyfikacja. Trzeba sprawdzać i weryfikować pracę na poszczególnych etapach i wprowadzać poprawki. Teraz jest czas na zmiany. Jak mówią: najlepszy moment na ich wprowadzanie był wczoraj, kolejny dobry to dziś. 😊 Jeśli nie robiłeś zmian do tej pory, to najwyższy czas. Jakie będzie Twoje "permanent"?

Wojciech Suda
tags: 

Chcesz od razu zacząć odzyskiwać czas i uwalniać zyski?

Nie musisz robić nic wielkiego. Wystarczy, że do nas napiszesz, zadamy ci kilka pytań i z miejsca ustalimy palące potrzeby, byś odzyskał swoje życie.
Napisz do nas

Artykuły,
które mogą Cię zainteresować

„…2 praktyki najczęściej stosowane przez organizacje w celu osiągania zamierzonych rezultatów są również przyczyną niepowodzeń większości działań transformacyjnych.”
O co chodzi? Pierwsza to tworzenie i realizacja strategii traktowane jako 2 oddzielne działania.  Z moich obserwacji wynika, że nawet jak firma się wzięła za przygotowanie strategii, to niestety nieraz powstaje z niej „pułkownik”.  „ Strategia? Jest! Mamy! Tam stoi!” I o ile brzmi to śmiesznie, to dla biznesu może się to skończyć tragicznie.  Nie […]
5 czerwca 2023
1 minuta czytania
Uber nie w tym miejscu, czyli o myśleniu szybkim i wolnym.
Jadę do Klienta.  Zamawiam Ubera.  Nie ma szczytu. Znam czas dojazdu, ale zamawiam z zapasem.  Patrzę na mapkę – 5 min… ale jedzie w 2 stronę.  Ok, może coś się stało na drodze – protesty, itd. Po 15 min piszę do kierowcy.  „Jestem na miejscu.” Nie ma go, a na mapce widzę go kilka km […]
2 czerwca 2023
1 minuta czytania
Strategia. I procesy.
Nieraz słyszę pytanie o to czym się zajmuje. Strategią. I procesami. Ale czy to nie „za szeroka koncentracja”? Co 1 ma wspólnego z 2…? Przecież to różne rzeczy! Strategia to wizja firmy, cele długofalowe, kluczowe założenia biznesu, robione przez „górę”… Procesy to przecież chleb powszedni firmy, praca codzienna, operacyjna, powtarzająca się wciąż, robiona przez specjalistów… […]
30 maja 2023
1 minuta czytania
1 2 3 10
StratOps © 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności
Strona stworzona przez Uxtivity
calendar-fullclockcrossmenuchevron-down